Sunday, July 27, 2008

punct sau virgula

In loc de punct trebuie sa pun virgula astazi pentru ca micutul mac a luat-o razna pur si simplu, poate din cauza solutiei de spalat geamuri cu care i-am fericit tastatura, 
Sau poate - sau doar caut eu simboluri acolo nu sunt - e un fel de a-mi spune ca si pentru mine nu e un punct, ci doar o virgula, Virgula sa fie atunci, 
Citeam zilele trecute despre faptul ca nu trebuie sa regreti o decizie luata in trecut pentru ca - probabil - era cea mai buna la momentul respectiv si in contextul sau de atunci,
Decupata si racordata la senzatiile unei dimineti nu iti va mai parea la fel daca a fost luata intr-o seara cu luna plina,  sa zicem, Dar uneori mai e mult pana dimineata,,,

Vineri seara am avut, poate,  cel mai strans moment de prietenie cu Parisul, 
La capatul liniei 13, metroul meu, apoi printre stradute cu case linistite pe motocicleta colegului François pentru a ajunge la un urias barbecue intr-o gradina frumoasa, acolo unde ne-am simtit foarte acasa, noi, toti strangers in Paris, colegii mei si prietenii lor si povestile lor;
I'll always have Paris, one way or another

No comments: