Wednesday, July 23, 2008

kind of...ppt

Cum s-au gandit ei sa te faca sa citesti la birou si sa traspuna Oscar Wilde in grafice si power point-uri :). Read at work aici via Tudor.
Mie nu-mi iese desi am incercat sa ma concentrez, dar parca, automat, cum vad un slide de power point sau o schema din asta, imediat imi apar cuvinte "cheie" din prezentari si strategii care zboara asa pe ecran si fac bzz bzz si imi dau seama ca poate n-ar fi rau sa ma duc intr-un parc sa citesc. Mai ales ca deocamdata pot sa stau linistita pe iarba cu toata lumea de aici la picnic in fiecare pauza de pranz. Nici nu mai stiu cum e acasa. Putem sau nu sa stam pe iarba? Nu de alta, dar poate o sa-mi ramana chestia cu pause déjeuner si cu colegii la costum care isi fac siesta sub umbra unui copac.

2 comments:

catin.ca said...

pai..care iarba?? acasa nu avem iarba. si chiar daca am avea, inca sunt in functiune placutele cu NUcalcatiiarba. haide, vino sa plantam noi iarba si copacei pentru dejun!

Unknown said...

Vajnicul meu comentator :) Nu mai e iarba? Gata? s-a topit? Vin cu yucca de pe balconul irinei atunci:)