Sunday, June 8, 2008

Karambole downstairs


M-am intors "à la maison"!! Well, doar pentru urmatoarele trei saptamani pana cand trebuie sa ma mut din nou.. Dar here I am, back in my little lovely Montmartre home, dupa o saptamana de lux cu TV si catel, crab si pesti pe strada Damrémont. Adorabila rue de altfel, plina de boulangerii, printre care Delmontel - "bagheta anului" la Paris in 2007 - chocolaterii, traiteuri asiatici, resto-uri italiene si alte mici minunatii care isi incepeau forfota de dimineata o data cu mine, in drum spre Metro Place de Clichy. 
Inapoi pe strada Hégésippe Moreau, mi-am regasit cafeneaua downstairs, Karambole Café, un loc unde se aduna tot felul de oameni si se intampla tot felul de lucruri: proiectii, DJ-ing, teatru, seara de skateri, seara de surferi, de jazz sau jungle drum'n bass, si serveurul/DJ preferat, Mr Foxtrot. Un loc destul de ascuns, foarte diferit de tema principala a cafenelelor pariziene de la bulevard, cu iz de underground, unde se strang artisti sau doar vecinii din colt la un pahar si o tigara pe trotuar. Trec prea rar pe la ei avand in vedere bugetul restrans pentru paharul de porto dar imi place ce se intampla in spatiul lor si ca sunt vecinii mei... Si probabil ca imi aduce aminte uneori de acasa, locuri ca Green Hours si franturi din viata dinainte. Pe care deocamdata nu stiu cand le voi revedea. 

No comments: