Wednesday, June 11, 2008

Just Paris

Azi dimineata, m-am oprit la iesirea din metrou vizavi de Plericix pentru o tigara si am vazut inca o frantura de lifestyle care m-a binedispus. O femeie cam pe la 40 de ani, eleganta, intr-o rochie alba de vara, cu o geanta Miu Miu si pe role, s-a oprit pe banca din fata mea sa-si schimbe incaltarile. Rolele, da, rolele, pe o pereche de sandale cu toc. Si apoi foarte linistita si la fel de eleganta, a plecat mai departe, spre servici probabil. Just like this. 

Ceea ce imi aduce aminte de o sectiune a The Sartorialist cu oameni pe biciclete in New York, Paris sau Milano, la care ma uitam zilele trecute. Bicycles with style via The Sartorialist aici


1 comment:

catin.ca said...

uh, vreau si eu pe bicicleta!!!daca as si sti sa biciclez...well, invat zilele astea si pana una'alta mi'am comandat o trotineta. roz.