Saturday, June 21, 2008

Green Sneakers and my people on my birthday wishlist


Chiar daca sunt departe, my people si mai departe, iar peste o saptamana sunt din nou cu valizele prin strada, asta nu inseamna ca nu pot sa imi fac un birthday wishlist... Call me a dreamer. 
Primul obiect pe lista: the green sneakers, baschetii ecologici Veja. Reteta din Brazilia. Favourites. 
Apoi, o sa adaug American Apparel pe care l-am descoperit in place Saint Honoré, in drum spre Barlotti - dupa propria descriere, an anti sweatshop & vertically-integrated clothing manufacturer (cel mai mare din State de altfel), printre altele, angajat in drepturile imigrantilor (se vede ceva si din alegerea manechinelor de pe site).
Probabil o sa mai apara una alta pe lista. Mai am o saptamana. Mi-as dori si o boulangerie, just for myself. Poate si un bilet spre casa, in sfarsit, dupa atatea luni. Missing people.

2 comments:

Anonymous said...

La multi ani Sabina! Cu intarziere, dar abia acum ti-am descoperit blogul. Imi place foarte mult!

Unknown said...

Multumesc foarte mult de urare, Denisa! Ma bucur ca m-ai gasit! :)