Thursday, June 26, 2008

Cum e si cu stelele astea

Cu siguranta experienta mea la Paris sta sub semnul intro-ului acestui blog. Si anume, faptul ca sunt un nomad aici prin definitie si viata mea de locatar/colocatar/subcolocatar si chiar TemporarLocatarsiDogSitter pare un film uneori. Pentru ca nu poate fi adevarat ce mi se intampla. Zile intregi nu am perspectiva nici unei case pentru ca apoi sa ma trezesc brusc, la mizeul noptii de fiecare data, cu doua. Deja am experimentat 4 case pentru perioade diferite si in 3 luni am cunoscut 3 arondismente. Se pare ca voi continua in acelasi fel. Dar trebuie sa recunosc ca telefonul din seara asta, desi vine peste planurile facute dimineata si o sa fie complicat maine la pranz sa le clarific, e cu adevarat o veste buna! Prima pe saptamana asta, de incepusem sa cred ca aceasta aniversare a mea sta sub cea mai trista asezare a stelelor (Rbk, lumineaza-ma te rog cu ce se mai intampla cu deplasarea astrelor ca nu mai inteleg nimic).
Una peste alta dupa ce ma lamuresc si eu unde voi sta, cum voi schimba trei case in urmatoarea saptamana cu valize cantarind o tona fiecare si cum o sa impac pisica dintr-o casa cu catelul din alta, o sa continui jurnalul de caravana. Cert este ca Paris Carpe Diem experience continua. Vedem ce mai apare maine. Peace.

No comments: