Friday, May 2, 2008

Recyclez s'il vous plait


Ultimele zile m-am intors cu cate un sac de hartie de la Plericix. Au sali speciale numai pentru imprimante monstru care merg non stop, arunca autostrazi de hartii in fiecare ora, dar nimeni nu recicleaza nimic. 

Orasul asta are posibilitatea de a recicla si de a tria ce arunci la fiecare pas, dar oamenii nu vad sau nu prea le pasa. La mine acasa nu am les poubelles jaunes peste tot, probabil de asta apreciez altfel lucrurile. Asa ca acum fac turul birourilor seara, sa-mi dea hartiile si ziarele de aruncat. Si inca oamenii se uita ciudat uneori la mine.  Mai bine ar studia schema de mai sus. 

In schimb, zilele astea, mi-au pus pe birou un proiect despre tendinta bio pentru consumatori si marci. De la cosmetica bio la alimente si agricultura biologica, la haine ecologice. Saptamana trecuta, Kat imi trimisese deja site-ul maimultverde.ro si sa stii, Kat, mi-am facut cont si eu de voluntar, dar a doua zi mi-am uitat parola iar cand am apasat pe butonul "Ai uitat parola?" urmatoarea pagina m-a dezamagit: "This method is not yet implemented". Well, o sa imi fac unul nou. 

Cateva referinte de consum bio din documentare: 

Pentru micile gesturi durabile, in fiecare zi: WWF
Un concept store verde: greenrepublic. 
Un alt boutique ecolo : toutallantvert.com
O linie speciala braziliana de cosmetica bio : Natura Brasil
Un supermarket cu orice, doar sub forma bio: Bio Achat


1 comment:

catin.ca said...

bravo! deja suntem doua de adunam muntii de hartie de prin birouri