Wednesday, May 28, 2008

iesind seara din agentie


De cateva zile ploua in continuu aici. Iar eu inca nu mi-am achizitionat nici o umbrela pentru ca sunt toate excesiv de scumpe si nu ajung niciodata sa intalnesc un vanzator decent. Prin urmare trebuie sa supravietuiesc averselor dimineata, la pranz si seara.  Aseara am  iesit din agentie si am vazut Arcul plouat si mai insigurat ca de obicei . Uneori e amuzant sa traversez bulevardul in fiecare dimineata si seara si sa vad turistii care la orice moment se pozeaza in mijlocul strazii, riscandu-si viata printre masini. E o isterie la orice ora. Iar pentru ca saptamana asta iese filmul iar Sarah Jessica Parker tocmai a fost la Sephora de pe bulevard, aseara toate coloanele purtau titlul din imagine. Mai in spate, cu un copac in fata, e domnia sa Plericix. 

No comments: