Sunday, April 6, 2008

Welcome to Plericix

Plericix e o uzina. Un oras. Intri si iesi cu un badge, mananci cu un badge, imprumuti carti si DVD-uri cu un badge, iesi sa fumezi si esti contorizat pe badge. 

Plericix se afla pe unul din cele mai faimoase bulevarde din lume iar dimineata, cel mai frumos lucru  e  sa iesi din metrou, dupa ce ai fost inghesuit pana ce ai capatat dimensiunile de 2 cm fix, si sa vezi nebunia orasului intinsa la picioarele tale. 

Bulevardul e imens si plin de turisti si lume la orice moment din zi sau noapte. 

Plericix are un restaurant frumos afara chiar pe bulevard si mai are o cantina pentru personal la subsol, etajul minus 4. 

La parter, Plericix mai are un magazin splendid decorat cu genti Marc Jacobs printre alte obiecte chic si inimaginabil de scumpe (dar badge-ul iti ofera discount de 10%! - ha, ce chilipir!), dar si cafenea, patiserie, librarie, farmacie. Mai e ceva ce am uitat si ar fi necesar? Au tot, in orice caz.


Etajul 3 (si jumatate) este al meu. In culorile alb si albastru, familiar din punct de vedere corporate :) Este un patrat imens iar eu ma pierd mai ales pe aripa care da spre bulevard. As fi vrut sa fiu si eu acolo sa am asa priveliste. Sa schimb un pic panorama Cotroceniului pe care o aveam in minte. 

Oficial, I miss Graffiti.  Nu o sa mai gasesc nicaieri luxul de a avea un hol intreg cu canapele la dispozitie pentru cafea (gratis!) si tigari. Ah, acele scrumiere uriase pe care le furam in birou uneori seara tarziu. 


In prima zi, am asteptat mult. Sa se hotarasca ce calculator iau, sa se decida daca si cine a dat mail la IT, mail la badge, mail la HR.  Ma intreb daca erau la curent ca vin in acea zi. Nici o diferenta fata de alte "organizari interne". Am un harb de calculator iar Hulea varianta "noir french" mi-a tinut o teorie despre ce intelege el din telepatie. O sa incerc sa o aplic cu Ibm-ul meu cu papagali incrustati...


Dar mai sunt si oamenii. Cu care ies la masa. Clanul stagiarilor de peste tot din lume: China, Brazilia, America. In fata mea, Italia. Undeva in stanga mea: Ting from Taiwan. Iar undeva mai departe este Cui Cui din China. China este de altfel prezenta peste tot: anul China, agentie in China, business in China,next target China... Si desigur J.O. din China. Si mai e si Tibetul in toata povestea. 

Ok, now, where is my badge?


No comments: