Sunday, April 27, 2008

De Paste...


De la fereastra mea ma uit la primavara si la parizienii in sandale pe muzica lui Bebel Gilberto.

De Paste nu am avut nimic, nici oua, nici pasca si ma gandesc doar cat de buna trebuie sa fie cea de-acasa, a mamei. Dar am fost la slujba de Inviere la Biserica Ortodoxa Romana din Cartierul Latin. Am intalnit romanii din metrou, la costum, cu camasa neagra, si m-am tinut dupa ei. Uneori sunt foarte usor de recunoscut. 

Biserica de pe strada Jean de Beauvais e tare frumoasa iar slujba in limba romana se auzea pe toata strada plina de oameni. Multi romani, am vazut si mult roz, dar e inevitabil, surprinzator de multi copii si la cativa metri, o statuie a lui Eminescu inlantuita intr-o interpretare mai greu de recunoscut. Langa ea, o femeie intr-o costum albastru uluitor aseza cozonac si oua vopsite.



No comments: