Sunday, April 20, 2008

my neighbour, Pleon

M-am mutat de langa  trotuarul inscriptionat cu 13.09.07 pe strada Hégésippe Moreau intr-un cartier din Montmartre... Mi-ar parea rau sa fiu superstitioasa dar am o oglinda sparta si lipita cu scotch in camera... Ceea ce astazi, in conditiile cioburilor pe care le adun de peste tot, nu-mi suna asa bine. Pe de alta parte, e singura oglinda.

Ma intrebam... Uneori lucrurile parca te urmaresc intr-un fel sau altul. 
 
Celelalte parti romano-taiwanese ale casei promoveaza a free smoking atmosphere in apartament, prin urmare trebuie sa cobor patru etaje si sa ma exilez langa scuterele din fata imobilului. 
La a cincea tigara, azi, pe noul meu trotuar, am ridicat ochii  si chiar in fata mea : un logo mult prea cunoscut. Vecinul meu, Pleon. Aici, sub fereastra mea.


No comments: