Monday, April 28, 2008

Une bière, svp



Ieri am fost pe Rue Mouffetarde, probabil una dintre cele mai cunoscute strazi din Paris, cu siguranta una dintre cele mai vechi, dar pe care eu de-abia am descoperit-o. Pe aici treceau altadata drumurile Romei spre Lyon. Astazi e unul din locurile cele mai cunoscute pentru marché-urile de week-end si aglomeratia de cafenele, magazine sau restaurante intr-o ambianta de ancien Paris. 

M-am intalnit cu Rbk si Cass pentru un cocktail de bere, un kir, un café crème, une noisette (tot o cafea, dar mai scurta) si poate si altele, la Irlandais, chiar in fata lui Café des Arts. Rbk pleca spre Romania, Cass spre New York (si da, pleca spre casa unui om foarte cunoscut pana nu demult).  Alta data Bucuresti - Paris - New York era intr-adevar axa lumii mele. Acum a mai ramas doar acasa si away si poate locurile care vor mai veni. Cine stie, poate maine ma voi trezi stiind ca vreau sa traiesc in Argentina. 


No comments: