Thursday, March 27, 2008

ultimul examen

din viata mea ca studenta. Dar am mai zis asta o data cand am terminat FJSC-ul la Bucuresti acum 4 ani.

Am intarziat si astazi, asta ca sa nu ma dezic de filosofia mea de viata. Trebuie sa fiu constanta.

Cinci ore pe strategie de comunicare pentru fundatia grupului petrolier Total care finanteaza o operatiune Ifremer pentru biodiversitate marina. In conditiile in care Total e acuzat ca "polueaza democratia" in Birmania si se judeca in procesul Erika .

Cel mai tare m-au enervat francezii cu penarele lor. Sunt extrem de ordonati si inarmati cu toata tehnica necesara: zeci de sortimente de creioane, carioci, pixuri, stilouri, pasta corectoare si... evident, linii. As fi dat orice pentru o linie astazi. Am desenat niste tabele ingrozitoare. Si am mai remarcat ca, evident, au si o caligrafie impecabila. Eu nu mi-am inteles propriul scris in ultimele 6 pagini.

No comments: